Sunday, June 8, 2008

Meeting@Damiral Grill



Kehadiran:

Wardi,Ili,Aie,Md Nazih,Piri,Sham,ZulLatip(Tokey),Fendi,aku.

Kesimpulan daripada meeting:

1.Dgn pengalaman perhotelan dan event mangment, TENTATIF aktiviti sepanjang kita di bukit merah tu sudah siap dan lengkap, akan diserasikan dgn pihak bukit merah., dengan ini, tentatif yang lama dibubarkan. Harap maaf aku tak leh siarkan detail aktiviti, tapi aku jamin anda suma akan puashati.
2.Aktiviti malam Grandnite Buffet juga dibincangkan, salah satunya ialah slideshow oldies.Semua diharap dapat contribute gambar2 lama ketika zaman astech untuk slideshow. Boleh bagi pada Waqas @ Burn @ aku, dlm softcopy atau hardcopy pun takpa. Ada pelbagai lagi aktiviti jgn risau.
3.Mesyuarat setuju perlu ada ajk khas untuk hadiah dan goody bag. Ada volunteer?
4.Mesyuarat beazam untuk terus cari sponsor t-shirt dan goody items. Ada sesiapa yg nak sponsor sila maklumkan pada aku, nanti aku bgtau item apa yg boleh disponsor.
5.Bilik untuk peserta bujang adalah 4 org satu bilik, (2 Queen bed).
6.40 pertama yang daftar penuh akan dapat tshirt percuma.
7.Yuran ditetapkan rm199 seorang. Mesyuarat sepakat melantik cik ruslina(5ka2) sebagai agen kutipan yuran.
8.Team Marketing akan mula mewarwarkan megagath melalui sms.
9.Yuran rm199 akan mula dikutip sebaik sahaja database siap.
10.Mesorat mengucapkan terimakasih pd zul kerana bg diskaun utk dinner malam tu.

Sebarg pertanyaan dan ketidak paham sila comment dibawah., tq,
by: munah, pencatat mesorat.

5 comments:

Ibrahim Isa said...

bravo.
aku puji warga astech. sebab boleh buat kerja dengan penuh komitmen dan juga respond yang pantas dan terkini. full support dari aku. bersama menjayakan MegaGath!

Anonymous said...

aku puji baim..sebab dia bagus..dan berdedikasi

Ibrahim Isa said...

alhamdulillah..segala puji pujian untuk Nya.. :)

samkie said...

aku puji kassdem jugak sebab dia bleh sapliaqqq....=p~~ ....

Ibrahim Isa said...

samdem yg dondem..
jaga laa..bulan lapan bersamaan ogos tak lama jaa lagi..nantikan kemunculan 3gp terbaru samdem bertajuk "Lect Poli Ketaq Kaki" kahkahkah

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008