Tuesday, June 3, 2008

Poster Megagath

8 comments:

ruslina said...

sumpah ia sepatutnya bewarna purple! kenapa poster ni jadi kaler merah? adakah sebab aku curi tulang di ofis utk buat poster? atau aku yang rabun warna? bukit merah berhantu atau kompiter aku berhantu!!?

Ibrahim Isa said...

bravo2..cantek..bagos2..ada kemajuan..cayalah..tak sia2 dilantik sebagai setiausaha sulit merangkap pembantu peribadi aku..haha..

Anonymous said...

cun dah munah... macam tuan dia....
patut la kasdemm dok tergila-gila... buat banyak versi la....lain2 kaler...

Nanti bole letak kat sebelah sidebar kanan... ganti kan logo or video...

sebar2kan kepada semua warga astech...

Anonymous said...

Weih bila register form nak release nie..Bukan apa kalau kuar cepat leh laa angpa target berapa org yang betul betul nak join gath tue...Senang angpa nak estimate untuk semua benda..

Anonymous said...

weh...hampa pos la poster tu antaq pi umah...mesti sempoi nya..herm herm herm

Anonymous said...

makaseh, makaseh, memang cantik pun, mcm tuan dia.
memang ada niat nak post,.. aku perlukan address, or at least school magazine, dan sponsor untuk posting,:)

Anonymous said...

aiya..wa pn surah buang itu sekolah pya majalah...tak buleh mau tulung...tapi mesti ala sapa2 yg masih menyimpan itu majalah punya kan ;-)

Ibrahim Isa said...

rasanya tak perlu nak posting semua sebab akan meningkatkan kos. apa kata smsing saja maklumkan mengenai laman web blog ini dan juga friendster..sesebok manakah rakan2 sampai tak bleh nak bukak internet walau sekejap?ada teknologi,gunakan..lagipon cepat pantas dan berkesan..pasal buku tue..aku sendiri tak jumpa lagi..demit!

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008