Thursday, May 8, 2008

Logo Cadangan dan T-shirt Design

Rekabentuk grafik dari Waqas.


Rekabentuk Grafik dari Piiown

Logo :


Gambaran logo di T Shirt:

Kedua-dua design logo just guna typografik so simple. Mungkin ada imej korporat sikit di situ. Logo piiown, 'X' tu bermaksud bekas pelajar. 'X' digunakan sebab ada company yg berdaftar dengan nama astech di Malaysia ni. Utk besarkan imej di atas klik ja kat kat imej tu.

Gambaran logo yg burn buat di T-Shirt :

Cik Munah punya logo belum sempat buat lagi. Lain skit fesyennya kerna logo tu segiempat. Cun jika ditampal besar2 di belakang baju warna hitam.. ala2 baju megadeath.

14 comments:

samkie said...

aku setuju yg ahmad waqas pnya design letak kat blkng..sbb blkng kena buh besaq skit...piiown punya design letak kat depan kiri...burn pnya logo pirate tu letak kat lengan..amacam?gabungan 3 logo ..tp design ahmad waqas sesuai utk jd logo official aku rasa....apa kata surver?;)

samkie said...

setelah diteliti dah diperhalusi oleh mata aku...aku yakin hgpa semua mesti bersetuju dgn design PIIOWN...bila klik kat imej baju putih tu..apa kata kita proceed ja baju design mcm piiown buat tu..lawa siot...waqas punya hold dulu sat..hahaha...bump~~!!!wei awat shoutbox takleh pakai ka

Anonymous said...

Yah yah.. Piown punya lagi kemas.. agak senada dengan usia kalian. Esok kalo dan aku spam lagi logo =x

Shahrul Aziman knduri Sabtu ni. Dijemput hadir. Piown kalau balik jom amik gambaq Shahrul Aziman hehehe..

Anonymous said...

weekend ni aku x balik.. kalau weekend depan aku ada.. kalau nak g menembak aku nak join.. lama x menembak sejak menunggu anak keluar.. dah keluar ni ok la...

Unknown said...

aku ska yg baju putih tu
haha

Anonymous said...

waqas bt sample tuk seluaq mandi gak!
pastu boxer, selimut, stokin, tirai, site keta. baru gempak.

ruslina said...

haha, gila ka pa, tapi halau hg serius hg kena buat sponsorhip la kita buat jahitan embended.

samkie said...

woi..hgpa ni mcm la bdjet byk..wakakaka...dpt t-shirt sponsor pun dah ok la..kalau ramai yg pi..kita kena tmbah bilangan t-shirt la..mngkin tmbh skit lg duit dlm rm5-rm10..ada cadangan nk buat sticker keta plak ka..:-?

Anonymous said...

design piiown buat tuh sempoi kalau wat sticker keta..tukaq skit perkataan "megagath" tuh kepada something meaningfull ...

wish u dont know said...

apala 'astesch'..sori la piown(jgn ambil hati,saya sekadar mencadang)..logo yg hang buat tu ala2 logo kilang aztech' kat ngn kilang aku..nama lebih kurang,kaler pn lebih kurang..kang orang kata baju kilang lak..hihihi

Ibrahim Isa said...

HAHA...ya btui..cam logo kilang..
aku baru terpasan plak hilkam..takpa nanti depa revise balik design tue..jangan risau kita ada ramai talented designer kat astech ni..huhu

Anonymous said...

silap2..nama kilang tu bukan "aztech",tapi "astech"...hihi..memang srupa..hua hua hua..sekolah sudah menjadi sebuah kilang..keskeskes

Anonymous said...

biaq betui hilkam oit...aku tak penah nampak pong..huhuh

Anonymous said...

toya ra mat ;-) bukan nk back up aku..huh..hihihi

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008