Tuesday, June 17, 2008

Pilihan pakej utk Family


Setelah dikaji dan dibincang. Kos utk family agak tinggi jadi kami menawarkan satu lagi pakej utk family :

Apartment berhampiran tasek Bukit Merah dan lebih kurang 1 kilometer dengan Water Theme Park tapi masih lagi berada dalam kawasan bukit merah.

Apartment 3 bilik 2 bilik air.
Full furniture.
Boleh memasak.
Pemandangan mengadap tasek.

Setiap family cuma perlu membayar rm200. So total utk satu family RM400 utk 3hari 2 malam ( pengiraan sah utk anak-anak di bawah usia 3 tahun sahaja) termasuk:
1. makan malam buffet utk hari sabtu,
2. makan tengahari (packed) untuk hari Sabtu,
3. sarapan (buffet) untuk hari Sabtu,
4. pas masuk ke Theme Park utk satu hari
5. cenderahati

maklumat lanjut boleh hubungi Syafirol 0192834356 @ email astechmegagath@gmail.com

16 comments:

Anonymous said...

siapakah yg post ini? atlast adagak gambar2, sejuk mata aku buka blog.

Ibrahim Isa said...

cayalah..keep up ur good job guys..
ASTECH MEGAGATH 2008!!!

Anonymous said...

tak paham la..400 tuh utk satu family ker??200 tuh utk seorg??pastuh bleh bgtau detail bape org dewasa n kanak2 yg masuk dlm pakej tuh..saya ade baby bwh 2 tahun 2org..kire skali ker??

samkie said...

Betul la apa yg dimaksudkan tu...rm200 bujang....rm400 family = 1 laki + 1 isteri + anak 3thn (2,3 org pun takpa) ..ada byaran2 lain disebalik rm400 satu family tu ..nti akan dijelaskan...

Anonymous said...

400..fuhhh..abih separuh gaji klu yg bergaji 800++ dn ada bini..hemphhh...

Anonymous said...

ini gathering untuk kelas atasan saja ka nih?

samkie said...

bkn kelas atasan..kelas2 kita kat teknik dulu la ..hehehe :P

ruslina said...

rm400 untuk 2mlm satu hari adalah package family terbaik yg ditawarkan utk kita.
Kalau ikut rate biasa, additional adult kena tambah 50rm, additional child 35rm, dan cuma dapat breakfast dan tiket wetworld+ ecopark.
Sedangkan Package rm400 yg kita dapat ni termasuk grand buffet dinner, telematch, water theme park, meals on saturday dan lain2 lagi, cuba check website bukit merah.http://www.bukitmerahresort.com.my/packages.htm

ruslina said...

Package bujang yang sekepala rm199 pun adalah yg terbaik, kalau kita pegi sendiri2 nak booking, satu malam pun dah 200rm. 2 mlm entahkan lagi. Cumanya kena kongsi sikit la, 1 bilik 2 org.
satu apartment=2 bilik
1 bilik=2 org
maka satu apartment= 4 org

Anonymous said...

itu macam ka...ok2..baru saya paham...

Laman Coklat said...

Ok la tu.. tabung aku dah ada RM167.80. Sempat la ujung tahun genap RM199. Rasa tak boleh nak angkat syiling banyak tu pi bank. Munah terima cash syiling ke?

Ibrahim Isa said...

admin,

saya masih menunggu quatation dan juga hasil dari revisesation untuk quatation saya sebelum ini berdasarkan minit mesyuarat yang baru diadakan pada bulan jun. sila updatekan sama ada nak proceed dengan yg sebelumnya atau terbaru. atau nak kiv dulu pon bleh..lepas raya mesti berselerak..haha..tq :)

Anonymous said...

aik..kalu ikutkan gambaq tu...dia kata "2 family dlm satu apartment..3hari 2mlm hanya rm200 sj utk 1 family.." ..kalu ikut yg aku paham la..setiap family just bayaq rm200 ja la...jadik 2 family rm400 laa,..sepp bayak la tu...bukan rm400/family cam hampa kata nih..betui dak???
kalu betui aku kompom nak amik yg nih...family mana nak join aku dok satu apartment nih..hrheheh

samkie said...

Kepada Mat Smile..hg masih tak paham..sila mintak Piown jelaskan kapada anda..kekekek...senang crita sila pahamkan RM200 la per kepala..itu saja hints dalam teka teki ini..HARAP MAKLUM~!!

MatSenyum said...

chitt....podahh...
gue paham sikalang...huhuh

Anonymous said...

aku nk join hang buleh mat..bleh pi balik sekali..hihihi..tu pun klu aku pi la...insyaallah tak pi kot..hrhrhrhrehehe

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008