Friday, June 13, 2008

REGISTRATION

Buat semua warga astech yang berminat untuk menyertai MEGAGATH2008 ini, sila berikan maklumat anda kepada MissMaizan (Agri) menerusi SMS, email, ym atau comment di bawah. Ini bagi melengkapkan database kita.

1)Maklumat anda:
Nama sebenar
Kelas 
Alamat surat menyurat
Email
YM

2)Maklumat penginapan:
-Akan membawa pasangan?:(Isteri/adik/anak2)
-Jenis penginapan: sila nyatakan jenis penginapan anda.
            A)4 org sebilik (untuk yang bujang)
            B)2 org sebilik (ni mahal la sikit)(sesuai untuk keluarga)

-Jika pasangan warga Astech sila isi maklumat pasangan:
         -Nama sebenar
         -Kelas 
         -Alamat surat menyurat
         -Email
         -YM

Sila isi maklumat ini dan hantar kepada:
maynis99@yahoo.com
sms: 0129077014
ym:maynis99

10 comments:

samkie said...

Min maynis ni ada ka dlm blog..mcm tak dak ja sbb tak penah nmpk pun dia masuk blog..sila konfomkan status anda AKTIF atau TIDAK AKTIF min maynis..harap maklum ..tima kasih :P

samkie said...

Untuk Update butiran aku seperti di bawah :-

Nama : MOHD HAFIZ BIN HARON

Kelas : 4/5 KJ2

Alamat : 140 TAMAN RASA SAYANG, 06000 JITRA KEDAH DARULAMAN

Email : samkie99@yahoo.co.uk

YM : samkie99,vtec_besaq,dewa_prangg,jeopardize_sivilea (kesemua id ini aktif try la mana2 satu pun bole semua)

Maklumat Pasangan : Unpredictable (maybe got one at the time,maybe i'm going solo,maybe i'll passed away demm :P )

Anonymous said...

aku nk beli baju saja bulih??? hehe

Ibrahim Isa said...

samdem mengalami sindrom demam..
demam nak kawen..tangan terketaq2 tue..ngahaha..

Anonymous said...

tok janggut, boleh, beli banyak2, pastu sponsor ajk,

Ibrahim Isa said...

wah..admin sedang membuat tawaran rasuah ni..hoho..BPR(baim pantang rasuah) akan terjahh!!! hehe

Anonymous said...

ajk pn kena beli t shirt ka? bukan free ka? bagus2..hapuskan "mempergunakan duit rakyat untuk kepentingan sendiri" hihihihi..steady lah AJK:-)

Anonymous said...

aku active lah nih...tengah mengumpul segala butiran...nanti aku compile sume nama.....

Unknown said...

hai kawan2..
aku ni, WAN KILLER...
baru first time aku buka website ni.
menarik gak project yg korang nak wat. insya kalau takde ape2 hal, aku nak join... korang sume camna, sihat ke..? sape2 yg dah ada cucu ke..?

Anonymous said...

Salam, pasai pa aku tak dapat lagi lelain registration ha???pelik gak aku...ke ada memana tempat dalam blog nih yang perlu aku teroka???tolong habaq mai kat aku.....huhuh

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008