Tuesday, May 20, 2008

2nd Meeting Northern Team



As'kum, sebagai pencatat minute mesyuarat tidak rasmi, berikut adalah laporan dari aku. Piown akan revise laporan ini esok.
Mesyuarat untuk Astech Megagath 2008
Tarikh: 18 Mei 2008
Masa: 9mlm-11mlm
Tempat: Alor Star
Kehadiran:
Piown, Wardi, Ili, Kamil, Aie, KZ, Baim, Samkie, Piri, Apis, Sipolan, Azan, Aku dan lagi beberapa org yang aku tak ingat la nama hampa, sori, baim tolong bantu aku.

Agenda:

1.Penetapan tarikh, tempat, dan jangkamasa.
Setelah perbincangan, group bersetuju bahawa jangkamasa 2hari 1malam adalah terlampau pendek dan kurang memuaskan. Maka, group sepakat untuk menetapkan jangkamasa 3hari 2 malam untuk Megagath 2008 kita. Walaupun seolah2 lama sangat, sebenarnya kita cuma akan ada satu hari yang penuh untuk aktiviti:
hari pertama: arriving, check in, rehat.
hari kedua: aktiviti aktiviti (termasuk water theme park), makan minum semua ada dalam pakej, pada malam hari adalah Grand Night Megagath(barbeque).
hari ketiga: check out.
Tarikh yang dicadangkan: 26,27,28 Disember 2008


2.Yuran
Kos masih tidak melebihi rm200 seorang. Baim akan retrieve quotation baru untuk 3hari 2malam. Yuran termasuk penginapan makan minum dan lain-lain. Detail akan dimaklumkan kemudian. Semua yang akan menghadiri diperlukan untuk membayar deposit,. Selain untuk booking, pembayaran deposit akan meringankan 'beban' pembayaran dihari kemudian. Berapa nak bayaq? bila nak bayaq? sabarq dulu noh.


3.Penetapan jawatankuasa
Group telah sebulat suara melantik Piown sebagai leader Megagath 2008. Sebijik carta organisasi pun dah ada, nanti piown akan publish.

4. Aktiviti
AJK program design(Aie and team) akan merangka aktiviti.

5. Lain-lain
Seperti yg diwar war kan, 40 helai tshirt telah disponsor, sapa yang bayar deposit paling awai akan dapat, . Segala perkara2 detail telah dibincangkan tapi belum masanya untuk diannouncekan.
Jawatankuasa sudah diberi mandat untuk merangka strategy dan ajk akan membentangkan draft pada 24mei2008. bermakna akan ada update lagi selepas tarikh tersebut.


Video Ucapan Yang Di-Pertua Kasdem Al Sapliaq semasa meeting :-





Yang melapor:
sedari ruslina

11 comments:

Unknown said...

Aku nak bayar deposit ni.... nak book 2 helai t-shirt... bagi no account... berapa ratus kene bayar ?

Anonymous said...

Terimas cik Rus. Sabar blukor :)..

- Carta organisasi aku akan cuba up selepas kesemua penama yang disebut bersetuju dengan tugas masing2. Harap cik Rus, kasdim, dan wardi dapat hubungi rakan2 seperjuangan dibawah tanggungan anda segera.

- Ttg bayaran. Aku dah berjumpa dengan wakil bukit merah iaitu Cik Sharina Md. Sharif (yg pasti bukan anak pak sharif) semalam. Aku masih berbincang dengan kasdim sebelum mengeluarkan kos sebenar. Harap sabar.

- Aku dan kasdim sedang cuba utk memastikan kos yg perlu ditanggung oleh semua tidak membebankan memandangkan kita belum ada subsidi dari mana2 pihak baik dari kerajaan atau pembangkang.

samkie said...

demm tak bleh blah aku dgq kassdem piown sebut jd kasdim..wakakaka..tergelak aku pecah perut la..kasdem al babun al sapliaq..wakaka...

p/s : bajet harap2 tak sampai rm200..bg yg keluarga nanti tak sggup aku nk bayaq rm400..byk tu weii...tolonggg...tolongg.....tlg fikirkan harga untuk yg berkeluarga mcm mana..maybe 2 org = rm300++ dah la :P ...single = rm200 la..adoii yaii..

ruslina said...

Baim akan cuba dapatkan budget kurang dari rm200 per kepala. aku arap dalam rm180 ka, rm150 ka, cun sgt la tu. Cadangan samkie disokong, tapi setakat ni takda pasangan yang mengeluh tentang kos lagi,
Untuk mengurangkan beban yuran,aku cadangkan bayar deposit,
Dunwori, ini adalah pelaburan anda yang paling beharga pada tahun ini,
Anda dapat meluaskan networking dgn bakal2 dato', bakal2 ceo, adun, menteri, ibu2 bekerjaya, businessman2, malah bisa menjadi lokasi pertemuan jodoh yg romantis, (al-bukit merah)

samkie said...

baguih la cik munah ni memahami abg samdem..bila cik munah nk ajak abg samdem dating ..i love u la cik munah ..wakakka...:P

samkie said...

P/S: Berkenaan dgn bajet tu ..bagi yg berkeluarga yg isterinya bukan warga negara astech diharap dpt dipertimbangkan untuk diskaun la broo...kepada mereka yg kawen sesama warga astech..harap depa ni la yg patut bayaq rm200x2..sapa suh kawen sepupu..wakaka..cabutt..aku cabut dulu..ahahahha...

Anonymous said...

aku sedang mentelaah kes ni la samkie.. Aku cuba nak kurangkan bajet sebolehnya. Kalau sapa2 yg sanggup tinggal apartment 3 bilik dalam 10 org x de halnya.. aku dah kawtim dgn pakgad situ.. cuma sanggup atau tidak ja la.. kalau cara tu mmg mengurangkan bajet.. aku sedang mengira lagi.. harap sabar..

Ibrahim Isa said...

setuju..setuju..cadangan dan quatation masih diperingkat mendapatkan sumber..serta ajk2 dibawah aku masih berkeliaran disana sini..tambah2 pak an..haha!

ruslina said...

Jadi, apekata bagi option, sapa yg sanggup tinggal 10 org sebilik bayar murah sket, sapa yg nak tinggal 2 org sebilik, bayar harga bilik k... macamana ka,, hg cuba kira la,, tapi, tuya tua ni ada lg ka nak tinggal ramai2?.. ada la kot, 2mlm ja,,kan,
Kepada AJK2 24 Mei jangan dilupakan.

Unknown said...

cayalah....

Ibrahim Isa said...

10 orang sebilik?munah nak join bilik abg kasdem dan samdem ka?ngahaha..ni bukan dorm zaman asrama..ni dah zaman kerja..memandangkan dah ada geng yg berkawen..maka be proper skit la..hihi..duit bleh cari..kepuasan sukar dipenuhi..oleh itu sama2 bekorban demi sebuah persahabatan :)

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008