Monday, May 12, 2008

Bajet Astech Megagath

Satu perjumpaan di zon utara ( Alor Setar ) akan diadakan minggu hadapan untuk membincangkan dan membuat keputusan mengenai usul berikut :

1. Bajet
Akan membincangkan bayaran yg akan dikenakan utk setiap peserta yg akan hadir secara terperinci. Untuk makluman, perbincangan dengan wakil Bukit Merah akan dibuat pada 17/05/2008 untuk mendapatkan kos penginapan dan makan.

2. Urusetia program.
Untuk memastikan kelancaran megagath, pembahagian tugas amatlah penting. Pembahagian tugas adalah satu topic yg akan ita kupaskan. Di antara tugas yg pasti :
i. Penginapan
ii. Aktiviti
iii. Makan/minum
iv. Pengangkutan / Trafik / Logistik
v. Kehadiran/Pendaftaran

3. Aktiviti / Aturcara Program
Memandangkan masa kita di Bukit Merah terhad dan masing2 tiba dengan membawa sindrom penat dan ngantuk hasil perjalanan yg jauh, kita perlu merangka satu aturcara yang ringkas, padat dan meriangkan.

4. Jemputan
Ada bisikan dari geselan angin-angin yg bertiup membisikkan nak jemput cikgu-cikgi. Topik ini perlu dikupas dengan pisau yg paling tajam memandangkan bajet yg nipis. Takut terluka mana plak nak cari ubat nanti.

5. Lain-lain isu berbangkit.
Untuk bahagian ni masing2 fikirkanlah dan kalau rajin uplah diblog atau digroup friendster bagi memudahkan perbincangan nanti.

Tarikh, tempat dan masa akan diumukan sehari dua lagi. Nak kena tanya org2 di sana dulu.

6 comments:

ruslina said...
This comment has been removed by the author.
hazman said...

sori tak dapat join meeting ptg ni..aku kat KL hari ni..tak sempat balik kedah..tapi apa apa maklumkan saja..aku dah war warkan kepda kawan2.semua respon sangat positif..

ruslina said...

samkie: UPDATE : Perjumpaan utk Northern Region akan diadakan pada Ahad (18/5/08 )jam 8.30 malam di Stadium..Harap Maklum!sila hadir

Anonymous said...

mengapa saya suka rumah saya?

Anonymous said...

APA PUNYA COMMENT NIH TOK JANGGUT OIT...bila nak pi test sora nih...dah makin ayu sora aku nih..nak pi bagi serak² basah balik..heheh

Ibrahim Isa said...

dia dah berenti laa mat senyum..
katanya lagha..kan kan hilkam kan?malam ni p tengok kung fu panda..
hehe

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008