Saturday, May 3, 2008

Damai Laut | Bukit Merah

Yang aku jumpa kat damai laut Swiss Garden Hotel ja... 4 bintang tu, yang ni ka yang hampa duk discuss tu? rate untuk per room rm230 onwards, peak days ada 50rm additional. Macam best tapi maanyak mahei... http://www.damailaut.com/

Water park rm21, ecopark rm10, Apartment rate for peak season rm180. Tak tahu la best ke dak, ramai2 masuk waterpark ka nanti? erk,, , http://www.bukitmerahresort.com.my/index.htm

Dua-dua tempat haram aku tak penah pi, aku surf internet ja, sapa2 yang ada pengalaman kat tempat2 ni sila lah bagi pandangan.

3 comments:

Blukor said...

aku setuju dah kat Bukit Merah ni... Nampak cam menarik ... lagipun dekat ngan Key ELL.

Anonymous said...

sempoi gak damai laut..tp bukit merah pun orrrraaaitt ...amik leisure package pun best...baeekk punyaa...hheehe..BLUKOR ni sapa plak..aram nama mcm2 ..haha

Ibrahim Isa said...

damai laut?mmg ok..tapi nak xs masuk tue..aku dah print up pasai bukit merah dari internet ni..dan akan follow up dengan agent penang this week..

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008