Saturday, May 10, 2008

New Appearence

Blog AstechMegagath dah bertukar wajah...

Cadangan :

Kalo ada apa2 cadangan / nak tambah / nak ubah / nak delete / apa-apa la....
just bagitau kat comment.....

Sesapa yang ader gambar2 terbaru ker, Video kawin geng2 astech ker.....email kat aku...
nanti aku letakkan kat blog ni...

***
Tapis bahasa semasa memberi komen untuk setiap post (warning from Munah).
Mana-mana komen yang mempunyai unsur2 lucah yang melampau, Munah akan delete terus tanpa amaran...
***

10 comments:

Astech Megagath 9808 said...

test comment....

Ibrahim Isa said...

ni dah terkeluar dari topic ni..nanti banyak plak isu2 non relevan..haha!

Anonymous said...

erm, setuju, video2 klip yg tak berkaitan letak kat ja kat sidebar sebagai snack,
aku rasa kalau boleh view semua post (view all post per page) atau view 100 post perpage lagi best, boleh skroll down refer terus,.

MatSenyum said...

aku sokong hang munah...

Anonymous said...

ok burn.. aku rasa mcm dah ok.. kurang serabut..

Anonymous said...

aku sokong mat senyum...hidup mat senyum!!!!

samkie said...

aku sokong tok janggut~~!! demmm sapa tok janggut..haha..

Anonymous said...

toya betui tok janggut...perli aku la tu..jom pi tgk final fa nih ..lawan kat mana tah?? stadium ipoh kot??

Anonymous said...

lawan kat stadium la mat senyum..aku pn xtau stadium mana..shah alam kot...hihihihi

weh..bila nk bertarung ngn aku lg?
bosan dah nih...

Ibrahim Isa said...

aku lagi bosan tak dak angpa dua orang..dem semua dah bizi la ni..takpa2..

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008