Wednesday, May 7, 2008

Cadangan Tambahan Untuk ASTECH MEGAGATH

Apakata kita buat jemputan istimewa untuk cikgu2 kesayangan yang masih ada. Cikgu2 or warden asrama dulu ker...Pak ak, abang mael, ustazah comel tu apa nama tah ???

Sapa2 yang rapat ngan cikgu-cikgu tu, boleh la cuba ajak....sekadar cadangan la ...

* (aku teringin sangat nak jumpa cikgu yang pernah pelempang aku kat asrama pukul 4 pagi suatu ketika dulu.... heheh)


OK... saja nak join memeriahkan lagi logo cik Monah.....Ni logo daripada aku la. Special logo untuk ASTech Megagath ni... Kalo bole letak logo kat baju rasmi nanti ok jugak. (Letak kat lengan baju pun jadi la)...

7 comments:

Anonymous said...

kewl logo.. sapa design.. letak la nama sket..

Anonymous said...

x jadi masalah nak jemput cikgu cikgi kita.. yg jadi masalah.. sponsor.. atau cikgu kena bayar lebih.. hehee.. jemputan boleh diuruskan kalau nak..

eezah_along said...

askum... saya cuma nak komen pasal hotel kat damai laut tu.. xbest sgt.. dalam hutan. tuk org yg suka sukan golf oklaa. lagipun hotel tu jauh dari lumut. saya tau jugak laa coz saya tgl kat area sana setahun. kat pekan lumutkan byk hotel..

Blukor said...

ops...sori, lupa letak nama....aku saja jer design tu... suka - suka...ok, nanti aku letak nama..

Masalah sponsor ek....nak buat akhir tahun kan, masa tu mesti BONUS dah masyuk nyer.... so ramai la banyak duit masa tu.... boleh mintak skit...

tambah2 budak Petronas, dengan cerita bonus sampai 6 bulan...dah la gaji besar....
So, Wardi...apa lagi...sponsor la...

-Burn-

samkie said...

cunn logo pirate tu ble letak kat lengan t-shirt nti..logo rasmi tak tau lagi ka..

samkie said...

kalau cikgu Badariah aku ada contact la sbb bini kepada kawan aku..mak dia lah cikgu badariah..nk jemput ble ja kot kalo nk set...

Ibrahim Isa said...

jemputlah..jemput yg mana berminat..at least hantar jemputan..jangan tak hantaq langsung..kecik hati para pendidik kita nanti :)

Gath Utara

Gath Utara

Selatan

Selatan
Design by -BURN- Templates 2008

Design by BURN Templates 2008